Menu

Turen første dag

Sanne Bek
08. juli 2018 kl. 21:15

Endelig går turen til Italien.

Vi kom afsted før tid fra klubhuset. Alt klappede og vi fik sagt farvel til familien, vinkede i bussen og så blev der skruet op for musikken og glæden ved endelig at komme afsted. Busturen gik i højt humør og plads til at præsentere holdets nye anføre ( Malou ) kom også på plads. Praktiske oplysninger/regler omkring kampenes afvikling fik vi også på plads.

Check in og sikkerhedskontrol var helt smertefrit. Vi fik også Karin med, trods ekstra kontrol, kun på hende. Så der blev også tid til lidt shopping.

Personalet på vores fly var meget interesseret i hvad vi nu var for nogle, så jeg pralede, sjællandsmestre osv. Jeg lovede at vi kom tilbage på hjemturen med pokal😬

Modtagelsen i lufthavnen fra Dream Team sports tours var for nogle af pigerne total cool. At der stod en person klar med skilt oppe i luften hvorpå der stod Melby-Liseleje, og guidede os ud til bussen, det var bare top-dollar.

Vejret kan man ikke klage over. Lidt varmere end hjemme og uden vind.

Fremme ved stadion bliver trænerteamet modtaget med store smil, rosende ord om dansk fodbold, kolde drikke og sandwich, klar til indskrivning og udlevering af regler mm. Cheftræner Mikkelsen tager sin nye flotte T-shirt på og er straks mere smilende end ved check ind i sikkerhedskontrollen tidligere.

Dag 1 synger på sidste vers. Vi har spist god aftensmad og nogle piger er på værelset og slapper. Andre er gået en tur, og de sidste snupper en tur i vandet på dette dette dejlige sted.

Imorgen skal vi spille vores første kamp, og denne stafet er hermed givet videre til værelse 1.😊