Generalforsamling 2023

14. november 2023 kl. 15:35

Lørdag afholdte MLI-Fodbold sin ordinære generalforsamling. 66 personer havde valgt at komme forbi klubhuset, for at høre hvad bestyrelsen havde på hjertet. Formanden kom i sin beretning ind på de mange tiltag og arrangementer der var på programmet i 2023. Manglende muligheder for træning i vinterhalvåret på kunstgræs i Melby gør man mister medlemmer i denne periode, og alt det sociale i klubben går af fløjten de 5 måneder man IKKE er ”hjemme i egen hule”.

Økonomien blev også fremhævet, idet man trods nogle svære år for idrætten – grundet Covid-19 - er kommet godt ud af det, og igen i år har investeret mange penge i arealerne rundt om klubhuset, og til indretning i selve klubhuset. Selvom man er en landsbyklub med udgangspunkt i det sociale og frivillige, der det af stor betydning der er sponsorere der bakker op i dagligdagen – kontingent dækker langt fra alle de omkostninger der er i en klub af MLI´s størrelse.

Netop frivilligheden skal iflg. formanden have langt mere fokus i fremtiden. Der mangles hænder til dagligdagens store såvel som små opgaver. Dette har bestyrelsen stor fokus på, og vil give det endnu mere energi de kommende år. Man skal ud og prikke folk på skulderne mere direkte, da man ellers ikke får de frivillige kræfter ind i folden… OM vore ambitioner omkring diverse arrangementer og tiltag skal leves ud i liver er disse frivillige en nødvendighed. Der blev opfordret til alle medlemmer og forældre er med til at rekruttere disse frivillige. Om det er bedsteforældre eller en ven, så kan alle give netop den tid den enkelte har i overskud til frivilligheden i Melby.

Efter beretningen og regnskabets gennemgang var der valg til bestyrelsen. Der var genvalg til formand Kim Daugbjerg, medlemmer af bestyrelsen Brian Madsen og Mark ”Glenn” Christensen, samt suppleanterne Lars Faureholm Olsen og Sanne Bek.

Ud af bestyrelsen gik Casper Eskildsen-Mortensen og Tim Søndergaard. Nyvalgte blev Stine Steffensen og Tobias Duelund.

Efter generalforsamlingen blev der traditionen tro overrakt pokaler.

Årets Herresenior: Anders Weng Nielsen

Årets Fund: Nicolai Nørner (ikke med på foto)

Årets Kvindesenior: Cecilie Madsen

Årets Kammerat: Morten Fisker