Menu

U14 drenge var søndag til Sjællandsmesterskaberne

image
Tino
22. juni 2026 kl. 19:54

U14 drenge var søndag til Sjællandsmesterskaberne, som blev spillet på Ølstykke stadion.

Vi startede med, at skulle spille mod Holbæk, som på ingen måde bliver spændende. Vi vinder overbevisende 5-1 og er videre til finalen, hvor Nakskov venter.

Ved et hjørnespark efter 15 min, kommer Nakskov foran 1-0.

Men vi får fat i kampen og vendt spillet og efter lidt klumpspil foran mål, kommer vi på 1-1.

Desværre bliver der lavet straffespark, og Nakskov kommer foran igen 2-1.

I anden halvleg kæmper drenge mod varmen og Nakskov, som stod resten af kampen med en solid defensiv – selvom vi var tæt på med et skud på stolpen.

Men bolden vil ikke ind, og desværre bliver det Nakskov som bliver mester, men holdet har kæmpet og vist fantastisk fodbold, hvor både Brøndby og Holbæk måtte bide i det sure æble, da de tabte.

Vi får en flot anden plads og det er fuld fortjent.

En fantastisk sæson for U14 drenge

Luk